E-SKUNDAI, E-PAGYRIMAI IR E-PASIŪLYMAI

Nuo šiol galite mums pateikti skundą, pagyrimą ar pasiūlymą elektroniniu būdu., paspaudus:

E-skundas

E-pagyrimas

E-pasiūlymai

JONIŠKIO RAJONO VAIKO IR ŠEIMOS GEROVĖS CENTRO (TOLIAU – JVŠGC) PAGYRIMŲ, ASMENS PRAŠYMŲ IR SKUNDŲ  VALDYMO KONCEPCIJA

KAS?

Pasiūlymus, pagyrimus, asmens prašymus ir skundus gali pateikti:

  • JVŠGC paslaugų gavėjai;
  • JVŠGC darbuotojai;
  • Kiti suinteresuoti asmenys;

KAIP?

Pasiūlymus, pagyrimus, asmens prašymus ir skundus gali pateikti:

  • Žodžiu;
  • Raštu;
  • E – priemonėmis;

KUR?

Pasiūlymus, pagyrimus, asmens prašymus ir skundus gali pateikti:

  • Paskambinus JVŠGC  telefonu +370 674 80 376
  • Paskambinus bet kurio JVŠGC darbuotojo asmeniniu telefonu
  • Palikus rašytinę informaciją JVŠGC patalpose esančioje dėžėje su pavadinimu PASIŪLYMAI, PRAŠYMAI, PAGYRIMAI, SKUNDAI
  • Elektroninėmis priemonėmis: e-skundas; e- pagyrimas  arba elektroniniu paštu administracija@zspc.lt

KADA?

Pasiūlymai, pagyrimai, asmens prašymai ir skundai gauti

  • Paštu tikrinami kiekvieną darbo dieną. Atsakingas JVŠGC direktorius;
  • E-skundas, e- pagyrimas svetainėje www.zspc.lt tikrinami kartą per savaitę. Atsakingas socialinis darbuotojas;
  • JVŠGC patalpose esanti dėžutė tikrinama du kartus per savaitę. Atsakingas socialinis darbuotojas

 KAIP?

Pasiūlymai, pagyrimai, asmens prašymai ir skundai nagrinėjami:

  • Raštu pateikti – per 20 darbo dienų;
  • Žodžiu pateikti – nedelsiant;
  • Atsakymas į anoniminius pasiūlymus, pagyrimus, prašymus ir skundus pateikiamas www.zspc.lt informacinėje lentoje.
  • Prašymų, pasiūlymų, pagyrimų, skundų dėžė tikrinama 2 kartus per savaitę.

Asmenų prašymai, skundai ar kiti kreipimaisi užregistruojami byloje  „Asmenų prašymų ir skundų registras“.

KAS?

Atsakingi asmenys:

  • Kreipimąsi raštu svarsto ir į jį atsako nuolat veikianti asmenų prašymų, skundų ar kitų kreipimųsi nagrinėjimo komisija.
  • Kreipimąsi žodžiu svarsto ir į jį atsako darbuotojas, į kurį kreipiamasi, jei jam pakanka kompetencijos. Jei darbuotojas jaučiasi nepakankamai kompetentingas, jis pataria kreiptis į asmenų prašymų, skundų ar kitų kreipimųsi nagrinėjimo komisiją.

JVŠGC reaguoja ir atsako į visus gaunamus pasiūlymus, pagyrimus, asmens prašymus ir skundus.  

 

Penktadienį – įspūdžių kupina diena Rokiškyje

Penktadienį – įspūdžių kupina diena Rokiškyje

Penktadienį Žagarės vaikų dienos centro „Spindulys“ vaikai su mamomis leidosi į prasmingą ir smagią ekskursiją. Kelionės metu aplankytas Rokiškio miestas, krašto muziejus, o ypatingų įspūdžių suteikė edukacinė veikla – piešimas šokoladu Salų dvaro rūmuose.

Kaune įvyko konferencija apie geriausių vaiko interesų užtikrinimą socialiniame darbe

Kaune įvyko konferencija apie geriausių vaiko interesų užtikrinimą socialiniame darbe

Ketvirtadienį Kaune įvyko mokslinė–praktinė konferencija „Geriausių vaiko interesų užtikrinimas socialinio darbo kontekste: iššūkiai ir galimybės“, subūrusi daugiau nei 150 dalyvių – socialinius darbuotojus, vaikų teisių apsaugos specialistus, akademikus, nevyriausybinių organizacijų atstovus ir politikos formuotojus.

Klouno meistriškumo kursai – kūrybiškumo ir atradimų kupina patirtis

Klouno meistriškumo kursai – kūrybiškumo ir atradimų kupina patirtis

Šiandien Žagarės kultūros centre dalyvavome kūrybinėse dirbtuvėse su lektoriumi Igor Narovski iš Latvijos. Įkvėpimas, naujos patirtys ir profesinis augimas – visa tai lydėjo šį turiningą susitikimą.